Bebeğim haftaya 2. Ayına girecek. Araştırdığım zaman uyanıklık süresinin en fazla 1 buçuk saat olması gerekiyormuş. Gündüz 1 buçuk saat arayla kısa kısa uykuları olmalıymış. Ama benim kızım gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor. Yani sabah 7 8 gibi kalkıyoruz diyelim akşam 8 buçuk 9’a kadar en fazla 2 3 saat uyuyordur yani. Bu normal mi acaba sizin bebekleriniz nasıldı