ogrtmnannee23 Antibiyotik kullanıyoruz şuan yarın 4.ay aşısı olacak sizce sakıncalı mı antibiyotik tedavisi alırken aşı olması sonra mı götüreyim aşıya
pimpiriklianne43 ogrtmnannee23 doktora gotur önce canim bizim ebemiz her aşıdan önce bebeğimi muayene ettiriyor doktor olur derse yapıyor 9.ay asisinda biraz burnu akıyor dedim 1 hafta erteletti