Kızlar kızımla yatağa geçtik su istedi o içerken bende ona saçını bağlamak için toka getirdim bardağı koydum dedi koymamış bende bakmadım ışığı kapattım zıpladı yatakta sonra atınca kendini kafasını bardağa güm diye çarptı direk böyle şişti ve morardı buz tutturmuyor stik sürdüm yatıştırıcı olarak stik sürünce acısı geçti dedi. Hastane uzak biraz birde pek ilgilenirler mi bilmiyorum çocuk doktoru yok. Götürmeli miyim aşırı endişeleniyorum bir yandan giyiniyorum götürmek için bir yandan da aşırı panik yaptım rahatlamak için buraya yazdım
