afirell Kızlar bebeğim 3 aylık ilk defa ayın 10unda regl oldum sandım 2-3 gün kahverengi akıntılar oldu bugğn yine regl olmuşum acık pembe kanama gibi normal mi sizce bebeğim doğduktan beridir hiç olmuyordum ama ayda 2 defa olur mu başına gelen var mı
suli Ay benim de aynı şey başıma geliyor doğum yapalı 8 ay oldu sürekli emziriyorum geçen ay adetim bitti bir hafta sonra tekrar oldum hemde yoğun biçimde neden oldu anlamadım yaşayan varsa anlatsın bizide aydınlatsın