Arkadaşlar merhaba. Kızım 23 aylık. Geceleri genel olarak sık uyanan bir bebek ama yatma ve kalkma saatleri çok uzun zamandır sabitti. Akşam 9 olunca uyur, sabah genelde 7.00-7.15 gibi kalkardı. Öğlen de 12 de öğlen uykusuna yatardı. Geçen hafta bir kaç gez öğlen uykusuna yatmak istemedi. Bir gün 13.00 gibi uyutabildim, bir gün 14.00 da uyudu gibi oldu. Öğlen uyku saati değişti 4-5 gün, uyumak istemediği için. Sonra bu öğlen uykusu değişikliği akşam uykusuna da yansıdı. Normalde 9 diyince kendi isteğiyle uyuyan bebeğim 10 da uyumaya başladı. Uykusu da gelmiyor gerçekten ya da gelse bile uyutmaya çalıştığımda sürekli konuşup uyumuyor 😄😄 5-6 gündür sabah erken kalksa bile akşam 10 da uyuyor. Bana da akşam dinlenecek hiç zaman kalmıyor. Sağı solu topla, bulaşık makinesini boşalt, çamaşır yerleştir derken saat oluyor 11. Yarım saat oturup yatıyorum yorgunluktan. Uyku saatini akşam 9’a bir türlü döndüremedim . 2 yaş krizi mi? Geçici bir şey midir? Bu aylarda böyle bir dönem yaşadınız mı ne yapabilirim?