İyi akşamlar anneler oğlumun sırtında omurgasının yanında misket büyüklüğünde bi sertlik var . Yaklaşık 1 senedir var doktora götürdüm yağ bezesi olabileceğini büyürse tada ateş yaparsa tekrar getirebileceğimi söyledi . 2 gündür farkediyorum sanki biraz şekil olarak kubbelelmiş gibi . Yarın tekrar götüreceğim ama yine de içim rahat etmedi. Başına gelen var mı?