Oğlum 11 aylık gel gel alkış baybay yapmıyo bir ara baybay alkış yapıypdu bıraktı babadıldama var anne gel hadi hadi diyo oyun oynar gülümser cee oynar anne baba yanından ayrılınca ağlıyo peşimizden geliyor göz teması bazen kısa kısa var ismine bakıyo genelde odaklandıysa bakmıyo parka gitmeyi çocukları izlemeyi sever onlara güler al ver yapmayı öğrendi yediği birşey varda ağzımı gösteririm bana yedirir emekliyo tutunup yürüyo ama bir türlü baybay ve alkışı yapmıyo çok korkuyorum ilk çocugum tecrübesi olanlar yazabilir mi