prenseskus outlet var mı bilmiyorum ama ben her Denizli’ye gittiğimde çarşıya gidiyorum bir çok mağazada çok uygun şeyler oluyor çocuklar ve kadınlar için. Mesela daha iki hafta önce ikizlerime kışlık alışveriş yaptım 12 takım kıyafeti 5 bine aldım. 75 TL’ye içi polarlı takımlarda vardı misal onlardan da aldım. Birde Çarşamba pazarı çok uygun oluyor ama sabahtan gitmek gerekiyor geçen hafta 4 tane külotlu çorap 100 TL idi yetişkin ve çocuk. 20 li soket çoraplarda keza aynı şekilde kot takımlar vs 200 TL idi hem güzel hemde uygun fiyatlı oluyor tavsiye ederim yani