buseatabay benimki 17 aylık ben ayırmayı düşünmüyorum 2 yaşına kadar, zaten meme emiyor. Yanımda park yatakta yatıyor. Bu arada benim çocuk her yerde uyur sıkıntı olmaz gündüz odasında uyuturum mesela akşam park yatağında yanımda. Suan odasından da uyutsam olur ama ben rahat edemem bu sefer çünkü gece uyanıyor ve emmeden uykuya dönmuyor. Ben odalar arasında gidip gelirim sürekli uyku falan kalmaz 😂