kubraa006 kapogluu Ankaradayım ben açmadım henüz erken bana göre giydirmekle yelekle çorapla durulur henüz
avkatanne İstanbuldayız açmadık. Çatı katındayız, bebiş sürekli emekliyor biraz serin ev ama eşofman ve çoraplarla bir süre daha devam ederiz böyle. Çok sıcağa alıştırmak istemiyorum.
banumeral23 İstanbuldayız henüz açmadık ama bir düşünmedim değil şuan kalın pijamalar çoraplar biraz direniyorum
acimavi kapogluu bu akşam evdeki tüm petekleri kapatıp termostatı kızımın odasına koyup açtım ama 23.6 derece gösteriyordu. Sabaha karşı soğursa sadece onun odasında petek yanacak. Bir iki hafta daha bu derecelerde oluruz diye düşünüyorum
bsrakurt kapogluu evet açtım ankaradayim gündüz hava sıcak gidiyor şu ara kapatıyorum akşamları açıyorum