Benim vardı bebeklikten.Hiç sorun yaşamadım.Hamilelikte doktor bebek büyüdükce ağrı verecek böbreklerin sana dedi ama tek gün bile öyle bir sğrım olmadı ve mucizevi bir şekilde hiç tedavi olmadan hamileliğin 6.ayında kendiliğindem normal ölçülere inmiş.Doktor bile şaşırdı.Bebeğimin bana iyi geleceğinin ilk işaresiydi🙏🥰