Kızlar bebegım 7 ay 6 günlük .
Bayagıdır 2 saatte bir kalkıp emer geceleri ve ağlar ama 3 gündür şehirdısına çıktık böyle birağlama yokkkkk . Kendini parçalıyor ve ağlaması bitince hıçkıra hıçkıra devam ediyor . Gece ve gündüz aşırı huysuz . Bu diş ağrısı mı sizce ? Ateş falan yok ama o kadar çok ağlıyor ki artık uykusuzluğu geçtim niye ağlıyor çözüm bulamıyorum . Gündüz de hep ağlama modunda