Kızlar yan komşum ve daha tanıdığım ailelerin gönderdiği mahalledeki okula (sübyan demek istemiyorum) kızımı yazdırdım. Gidip gördüm güzel temiz öğretmenlerde iyi yani kızımda severek gidiyor bir sıkıntı yok ama geçen gün mevlitte bu konuyu açtım herkes parasına pahalı diyor. 6.000 aylık ödemesi var birde 13.000 tl senelik kırtasiye parası istediler 5 taksite böldüler 2.600 tl oluyor dedi onu da annem karşılayacak ve herkes çok diyor. İngilizce dersi var 3 öğün yemek var kızım severek gidiyor ne yapsam bilmiyorum. Özel kreşe versem gücüm yetmez sıkıştım kaldım siz söyleyin lütfen fiyat yüksek mi