Bize cep telefonunu verdi, ama yazınca asla düzgün cevap vermiyor. Birkaç hafta önce çok kötü hasta oldum, sonra influenza olduğumu öğrendim. Hemen Murat beye yazdım serum alacağım çocuk doktorunuzla görüşün diyorlar var mı kullanılmaması gereken ilaç diye. Saatler sonra verdiği cevap; taktırabilirsiniz. Novalgin vermişler serumla, bebekler için zararlı olduğunu duymuştum, yazdım emzireyim mi kaç saat bekleyeyim diye cevap yok. En son bari reçeteye bakın kullanmamda sakınca olan bir şey var mı dedim, ona da dönmedi. Daha önce kızımla ilgili bir konuda yazdığımda da böyle havadan bir cevap almıştım. İlk muayene de çok güzel ilgilendi, sonunda doktor bulduk demiştim. Sonraki muayenelerde çok üstten bakıp geçti, kulağına, dişlerine falan ben söyleyince bir bakayım deyip baktı. Şimdi yeniden doktor arıyoruz.