ygtmerve
Eşimle 3 senelik evliyiz. A’dan z’ye her şeyimizi kendimiz yaptık. Düğün çeyiz aklınıza gelebilecek her şeyi. E haliyle biraz borçlandık ve 3 senedir düzlüğe çıkamadık. Çok şükür şu an idare edemeyecek gibi değil yine maaşından kalan bir şeyler var. Ama ha diyince ev alamıyoruz hâl böyleyken. Şu an eşimin içeride biriken bir tazminatı var kendisi askeri personel, 2 yıl sonra kadar onu alıp o zamana kadarda borçlardan kurtulup üstüne fazla fazla eklemeyi düşünüyoruz ki keza nasip olursa bende çalışmaya başlayacağım 1-1.5 sene sonra. Çift maaşla zor tek maaşla daha zor hele ki destek yoksa daha da zor. Çok şükür kimseden bir destek beklemedik bu zamana kadar ama dediğim gibi köşede biriken bir tazminat olmasaydı bizim içinde zor olacaktı biz şu anlık ona güveniyoruz 😌