theanne24 benim kızım da 23 aylık. Aynı anlattığınız gibi. Normalde ben de mutfakta iş yaparken falan pek kucağıma almam yerde oyalamaya çalışırım. Bir kaç kez ağlamasın diye yemek karıştırırken falan aldım. Bu sefer sürekli ister oldu. Sizin dediğiniz gibi mesela bir kere tencereye arpa şehriye koydurdum. Her pirinç veya şehriye gördüğünde o koymak istiyor. Aynı şekilde hiç koltukta oturtmuyor. Geçen gün çok yorgun ve uykusuzdum . Koltuğa uzandım , biraz yerde oynadı. sonra gelip koltukta üzerime oturdu at sürüyor ahahah. Koltukta hiç oturtmuyor, sürekli anne kalk diyip duruyor. Evin içinde sürekli el ele tutuşmak istiyor. Yemek yaparken el ele tutuşalım diyor beni oyun oynatmaya götürüyor. Dışarıya gidiyoruz ben ya da babası gözden bir saniyeliğine kaybolsun, hemen kaybolan kişi gözleriyle arıyor baba baba diye sesleniyor. Hem beni hem babasını yanında istiyor. Önceden böyle huyları yoktu. yine koltukta oturtmuyordu ama diğer şeyleri yapmıyordu. Bence 2 yaş sendromu bu. Anne babaya düşkünlük başladı. Normalde o kadar ağlayan bir bebek değilken sebepsiz ya da ufak şeylere gözyaşlarını sel gibi akıtarak ağlamaya başladı. Mesela ağladığı şeyle ilgili açıklama yapıyorum , ağlamasın diye. Daha çok bağırarak ağlıyor. Ben de susana kadar sessizce bekliyorum, kendi işime bakıyorum. Ben konuştukça asla susmak bilmiyor herhalde benim sesimi bastırmak için daha çok bağırıyor.