6 aylık bebeğim var 4 aydır gece gündüz uykularımız felaket bir de 5,5 yaşında büyük kızım var uykusuzluk beni psikolojik olarak yıprattı büyük kızıma yetemiyorum diye onun vicdan azabı var bir de uykusuzluk yorgunluk bebeğime bağırıyorum artık çok üzülüyormuş ama elimde olmuyor o an kontrol edemiyorum kendimi ne yapabilirim emzirken sakinleştirici içsem olur mu çok zor durumdayım