solfamire Kızlar iyi akşamlar bebeğim 10 aylık yenidoğan döneminde anne yanı kullandık fakat artık küçük geliyor. Şuan yatakla aynı hizada ama dönerkende düşmeyeceği bir baza arayışındayım. Önerileriniz var mı?
moryazma solfamire Bazadan yine düşebilir bence çünkü ayağa kalkar inmeye çalışır büyüdüe korkuluk bile olsa riskli bence park yatak kullanıyorum ben ilk oğluma almıştık o büyüyünce kaldırmıştık şimdi küçük olan kullanıyor 19 aylık nuna’nın kini kullanıyoruz biz
hazale966 solfamire elele madre dogdugundan beri kullanıyoruz 1,5 yaşında şuan. En alt kademede kullanıyorum. Hayır zorlanmıyorum zaten en güvenlisi suan park yatak