Kızlar bebeğim 17 aylık. Ciddi bi hastalık olmadı şükür ama 10 günde bir 15 günde bir burnu tıkanır akar dolar, hapşırır öksürür nezle gibi olur yani. Neden bu kadar sık yaşıyoruz bunu ya. Bağışıklık güçlensin diye neler kullanıyorsunuz? Tavsiyeleriniz neler?