basemode aystzg bizde 7 ay 21 gün kendi biz ne geçerse eline vuruyor atıyor. Normal bir süreç tepkisiz kalmamız alışmaması için gerekli. Ay uy dedikçe oyun sanıyor çünkü. Elini tutup hayır demek gerek. Gerçekten de anlıyorlar
gulsimacansu58 Benimki de vuruyordu Bi dönem geçti sanırım bebeklerin Bi dönemleri oluyor şimdi de bana vuruyor mesela