nehirkusumm evet buldum. işe başladığım için mecburen we baby 30ml biberonda verdim sabah 9 akşam 6ya kadar yani benim işe gidip eve gelme saatime kadar bir hafta boyunca sağıp verdim. Akşam eve gelmiş gibi düşünüp sabaha kadar emzirdim ve alıştı. Şimdi 150ml kadar sağdığım sütü içiyor mama takviyesi de vermiyorum. 6.ayına gireceği için bebek kavanozlarında bir öğün ek gıda meyve püresi falan tadım yaptırıyorum. (Hızlı akışlı biberon dene, göğsümden süt fazla geldiği için o hızda bir biberonda daha çabuk alıştı)
Başka bir tavsiyede kaşık biberonda dene normal de zorla içtiği sütü alıştırma aşamasında 5dk da kaşık biberonla bitirmiş oluyor. Onu da denedim sevdi ama normal biberondan devam ettik biz.