8 aylık geceleri üstünü açtığı için tulumla yatırıyorum. çorap giyilmesini sağlıklı bulmuyorum kan dolaşımı açısından. ben de giymiyorum ama eşim ayakları soğuk çocuğun diyor. evet elleyince soğuk ama oda 23 derece civarı. ne yapsam bilemedim nasıl alışırsa öyle gider.