aysvh 16 aylık erkek bebek 79 cm doktor kısa olduğunu söyledi sizin bebekler bu aylarda boyu neydi çok mu kısayız ?
reyhanhsvci aysvh eşinizin sizin boyunuz kaç belki ondan demiştir. Benim veledim 75cm di. Dr normal demişti eşim 175 ben 160ım
ffeyza aysvh bizde 16 aylığız 77 cm doktor gayet normal diyor. Ortalamada boyu, kısa değil hiç kafana takma.
Perii0 Ben hiç de kısa bulmadım bence gayet normal 14 aylık oğlumun boyu 82 cm aralarında çok bşy yok yani hiç bir doktor da bana öyle kısa diye bşy demedi hatta yaşıtlarının yanında daha uzun duruyo 🙄