Bebegim 4 buçuk aylıkken yaşadığımız meme reddiyle ve cevrenin mama verme baskısıyla biberon mamasını bıraktım sütümün yeteneğine çok inanmıştım bi süre sonra kaşık mamasida vermeye başlamıştım her ay bir kilo alan en az 800 gram alan cocuk 2 ay sonra 6 aylik kontrolünde sadece 300 gram almıştı 4 5 gün kaka yapmadığı günler olmuştu şimdi vicdan azabından ölmek uzereyim çok iştahlı bi bebekti çocuğumu aç mı koydum sadece emsin istemiştim sanırım çok ısrarcı davrandım