ykubra93 aynı şekilde devam. Bi kere karar verdiyseniz dönmeyin. Bende kızıma 16buçuk aydayken bıraktırmıştım gece emmelerini. Çok ağlayıp yatışmayınca kucağımda pışpışladım, üstüme yatırıp uzandım dalınca sonra yanıma kaydırıp pışpışlamaya devam edip 4 5 günde sadece yanımda pışpışlayıp uyumaya alışmıştı. Her uyandığında su vermeyi de bıraktım bu süreçte. Sabaha aç uyandığı için kahvaltıları da düzelmişti şükür😊