benbiranneyim123 ipickot24 geçmiş olsun sizede valla Bilmiyorumki ama doktor bir an önce yaptırki yayılmasın dedi isterseniz sizde bi görünün
gizematadeniz benbiranneyim123 bende vardi ufak bi yer üniversitedeyken yaptirdim hala kullaniyorum tertemiz
gurbetteanne10 benbiranneyim123 iki sene önce devlet Hastanesi’nde yaptirmistim şükür bir sorun yasamadim