drk2609 Bebeğim 2 günlük, sürekli emziriyorum, son 24 saatte 4 kere kaka 2 kere çiş yaptı. Sizce sütüm yetiyor mudur?
isimyok428_ drk2609 tabi yetiyordur bol su için bulgur pilavi ye bulgur benim sütümü aşırı çoşduruyodu yaa gaz yapmaması için kimonu suya atıb içiyodum yemekden hemen sonra birazda yemeye katıyodum kimyon
fztfirdevs drk2609 eğer bebeğiniz açsa uyumaz ve ağlar genelde bebekler ilk 40 gün sadece emiyor ve uyuyor eğer ki uyumuyor ve huzursuzluğu da varsa aç olabilir birde sütünüzü sağıp kaç cc geldiğine bakın emzirdikten sonra da sağım yapın bakın içinde süt kalmış mı diye bebeğin şu anda içeceği 30cc birşey zaten eğer ki sütünüz azsa da yeme içmeyle çözülecek şey değil kadın doğum doktorum demişti bana da aynı kaloriyi al ama suyu fazla tüket birde bestlak damla vermişti sabah öğle akşam suyumun içine damlatıyordum 7 damla olmayan sütümü o arttırmıştı benim sonra kv bence artık ilaç kullanmayı bırak sütün var zaten dolu memen diyence içmeyi bıraktım aradan 1 hafta geçti sütüm azaldı mama takviyesine başlamak zorunda kaldım açıkçası çok içesim olmadığı için (kızım aşırı alerjikti ve ne yesem alerji olarak ona geçiyordu o yüzden en azından biraz mama biraz anne sütü olunca alerjisi o kadar yoğun olmuyordu) üzerinde durup tekrar aldırmak istememiştim ama tadı kötü falan değil maalesef 5. Ayda sütüm tamamen kesildi
esiilaa drk2609 kaka sayısı onemlı çişli bez sayısı en az 5 olması lazım sarılık olmasın sık sık devam edıın zorlayım ozellıkle gecelerı sık sık emzırın hem sutunuz artar zaten komtrıl gununuz gelcek orda sarılık degerıne bakılır gerekırse mama ekler doktor siz sık sık besleneme devam edın su an bu bez sayısı az