kilicccc Doğduktan sonra bize doktorumuz 1 damla demişti, çoğu kişi 3 damla kullanıyormuş yazar mısınız
momas kilicccc biz doğduğundan neri 3 damla kullanıyorum damlaysa 3 tane fıs fısla 1 fısmış onunla karıştırıyor olabilir misiniz?
1arasss Bende sağlık ocağının verdiği damlayı 3 kullanıyorum her gittiğimde soruyorum bu hiç artmıyor mu ayına göre hep 3 damla mı gidiyor
kilicccc 1 fıs 3 damlaya denk geliyor o zaman, bu hafta dr kontrolünde ben de sorayım çok teşekkür ediyorum ❤️