Kızım 10 aylık ailecek bi grip geçirdik kızım 2 günde atlattı şimdi sabah uyanınca iki yanağı al al olmuş hala geçmedi ateşi yok ev sıcak değil kalın giydirmiyorum nemlendirici sürdüm şimdi, hastalık sonrası vücudun tepki göstermesi mi yoksa dişle alakası olabilir mi hala dişimiz çıkmadı çünkü, doktordanda dönüş alamadım