13 günlük kızım var. Meme ucunu çok fazla tutamıyor ve ben de sütümü biberonla veriyordum. Daha demin silikon üçlü emzirmeyi denedim ki emsin diye ve gayet güzel emdi toplam 1 saat sağ memede emdi ama üzerine hala ağlayıp arandı ve biberonla 80ml (50önce sonrada 30) süt verdim hepsini içti öyle bitti aranması. 1 saat meme emdi ama neden doymadı anlamıyorum. Mememi sağdığım da süt çıkıyor bu arada sıkınca da çıkıyor. Normal emzirsem derim belki çekemiyodur falan yada boş çekiyodur ama slikon uç ile çekebiliyor yani. Bunları yazarkende şimdi kustu biraz bu arada. Memede emdiği 1 saat ona yetmiyor üstüne süt veriyorum biberonla onuda sonra kusuyor fazlasını yani bilemedim ben napıcam bi akıl fikir verin artık emzirme olayını düşğnmekten kafam patlicak