nurdefn https://imgyukle.com/i/CwvjyS https://imgyukle.com/i/Cwvcls https://imgyukle.com/i/CwvXhb https://imgyukle.com/i/CwvN4G Kızlar dün kaset testleri yaptım bugün de erken gebelik olanları yaptım 2 gündür kasıkalarım ve belim de ağrılar var ve kahverengi akıntım var gebelik var mı sizce
nurdefn [silindi] Bana da var gibi geliyo sabah sağlık ocağında kan vericem maalesef bulunduğum yerde kadın doğum doktoru yok 😕