Merhaba 2 ay 10 günlük bebeğim var emerken de biberonla beslenirken de kafasını sağa sola çeviriyor bırakıp tekrar alıyor gaz çıkarmayı deniyorum yine yapıyor memeyi resmen ağzına alıp çekmeden bırakıyor akış yavaşlayınca çok zorlarsam ağlıyor. Doymayınca mecbur mama veriyorum biberonla bi tık daha iyi fakat onda da sağa sola çeviriyor kafasını içerken ben de onunla birlikte hareket ettiriyorum biberonu red mi bu acaba 🤔 her zaman yapmıyor genelde uykusu gelince yaptığını düşünüyorum fikri çözümü olan var mı kızlar :(