synrblc bende Afra hatunun hayatına çok imrendiğim zamanında okuyup çok hoşuma gittiği için koymak istedim o isimden başkası da içime sinmedi yani asla pişmanda değilim ama Hatun ismi orda isimin yanında ek olarak yani hitap açısından yoksa ismi Hatun değil sadece Afra,ama artık koymuşsunuz yapacak bir sey yok isterseniz sildirin isterseniz de bu Hatun ismini kullanmayın bi manası yok çünkü