gozz1 bizimde diş çıkmadı ama tamda öyle olduk. Ateşlenince egzaması artıyo zaten ama bunda ateş çok yüksek değildi 37.2 de falan kaldı. Ama egzama çok çok arttı çok huzursuzdu.eczacı ağzının içi yanıyorsa diş atağıdır dedi gerçekten öyle ağzıda yanıyordu. Dişide çıkmadı bu arada hala yok 8ay 13 günlük