acelysmom 5 aylığız ve 2.doz menenjit aşısı olduk. Aşının üstünden bir hafta geçmesine rağmen fındık kadar sertlik kaldı bir bacağında. Bu durumu yaşayan var mı? Tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?
ydiricanli acelysmom merhaba benimki de 5aylık dün aşı olduk sağ ayağını sallıyor sürekli sizde oldu mu
acelysmom ydiricanli acı hissettiği için sallıyorum olabilir. Bizimde sağ ayaktı şişliği herhalde bir haftaya kadar şişlik kızarıklık ya da herhangi bir şey normal kabul ediliyormuş