Gmzznrr Kızlar bebeğimin 14 aylık olmasına 10 gün var ama yürümüyor tam emeklemeye başlamıştı az az Köprücük kemiği kırıldı 20 gün önce inşallah 2 güne kolundaki bandaj cıkıcak ama ne zaman yürürrrr ya
Merveruya Gmzznrr ben hiç yürümxşek sanmıştım tam 15 aylık olduğu gün yürüdü canım yakında yürür merak etme
Merveruya Gmzznrr ayy bir de Bandaj kaç gün durdu benşm de kızımın kırıldı 4 gündpr Bandaj takılı doktor 10 güne iyileşir dedi ama sizin süreciniz nasıldı
cokbilmismom Gmzznrr benim ki 17 aylıkken yürüdü 😂 yürümesine engel bir şey yoksa yürür neden yürümesin basmasi falan iyi mi ayaklarının üstüne
Gmzznrr Merveruya valla 15 günde iyileşir dedi biz 8 gün sonra gittik tutmaya başlamış ama bi 10 gün daha takın dedi çarşamba gidicez tam 21 gün oluyor işte inşallah çıkar çünkü kendi de çok rahatsız oluyor artık
Canimbenim65 cokbilmismom birden mi yürüdü bizde 16 aylık olduk tık yok ayağa kalkıyor tırmanmadığı yer yok kanepe duvar tutunup yürüyor ama tek yürümüyor
zynprvlfsn Gmzznrr Ayaklarının üzerine basıyorsa, koltuk kenarından tutunup ayakta duruyorsa yürür endişe etmeyin. Geçmiş olsun.
Merveruya Gmzznrr sizin ki baya ciddi bi kırık mı acaba bugün gittim ben röntgen bile çekmedi 5 gün daha kullan cıkar dedi
Gmzznrr Merveruya aslında hayır korkma çabuk kaynar dedi ve kaynamış da ama üstüne tekrar düşebilir tam yürüme cagı suan dedi riske atmayalım 1 hafta daha tak dedi
Gmzznrr Canimbenim65 bizde o da yok bacım 😆götü ağır kızımın inşallah kolu iyileşsin de yürütme alıştırmalarına devam
cokbilmismom Canimbenim65 benimkide öyleydi sonra bir gün biden kalktı yürüdü. Masallahi var sizinkinjnde her şeyi yapıyormuş yakında cesaretini toplayıp yürür