hasan033 1.5 haftadır aynı şeyi yaşıyoruz 3.5 yaşında oglum gun içinde veya 1 2 gune bir alın kısmını gösterip basim ağrıyor diyordu ama hareketleri neşesi koşması zıplamasi herseyi normal, norolojiye sevk etti cocuk doktoru. Noroloji muayene etti normal ama yinede kan tahlili, mr, tansiyon takıbi ve goz doktoruna yönlendirdi. Gözde sorun yok tansiyon ve kan normal. Mr çekildi onun raporunu bekliyoruz