Arkadaşlar sütüm yetiyor diye biliyordum yani düzenli idrar ve kakası uykusu olan bebeğimin son kontrolde kilo almadığını ve uzamış sarılığı olduğunu öğrendim (31 günlük değeri 8 )
Yaşayan var mı durumu ne yapabilirim sebep gerçekten anne sütü kalorisizliği olabilir mi ? 3-4 öğün yemeğimi yiyorum uyuyorum su içiyorum takviyeler kullanıyorum daha ne yapabilirim bilmiyorum tamamen anne sütüne dönmek istiyorum yardım edebilir misiniz acaba