Bizimde var. Linola kremle nemlediriyoruz. Eliyle kaşımazsa iyi bu yüzden kundak yapıyorum. Ama illa elliyor. Bazen alerjik mi diye düşünmüyo değilim doktor zamanla geçer dedi. Kaş ve kulak arasında bide alnında oluyo bizm inş zamanla geçer hepimizin