Kizlar bebeğim bu hafta pazaretsi günü ateslenmeye başladı tam 3 gün sürdü 4. Gün hafif döküntüleri olmaya başladı 5. Gün yüzü vücudu heryeri kırmızı kırmızı noktalar olmaya başladı çoklu besin alerjisi var bu arada kendisinden bişey alerji yaptı diye düşündüm kortizonlu krem vardı evde sürdüm geçmedi bude gözlerini aşırı kasiyodu goz kasılması aslidna ateşle başladı diyebilirim tabi artık artti yarın için alerjiye randevu aldım ama dün acile gittik ateş sonrasi döküntü dedi acilede bı ilaç yapıldı evede zaditen yazdı bogazida hafif kızarık dedi neyse akşam damlayı verdim çocuga bı uyku hali çoktu ama asla uyuyamadi gözü kapalı ağlayıp durdu sınırlı bı şekilde ne dokunduryodu ne bişey yapiyodu hatta ilk uyutmaya çalışmamda böyle 5-10 saniye donmus gibi tavanı izledi ki asla uyku hali gibi değildi reswtlenmis gibiydi sonra birden konuşmaya başladı bugün o uyku hali devam ediyo sersem gibi. Geçer mi bu durum