glsrn07 merhaba. Bebeğim beş aylık ilk iki ay ıslak mendil kullandım Yenidoğan için ama pişik kremi kullanmama ve bez olarak da prima kullanmama rağmen pişik oluyordu. Her alt değiştirmede mutlaka pişik kremi sürüyordum ama nafileydi. Sonrasında pamuk ile silmeye başladım ve puf pişik bitti. Bez olarak da uzun süre sleepy kullandım ama şimdi molfix normal mavi olanı kullanıyorum gayet güzel. Sleepyyi bırakma sebebim kaka yaptığında kokutuyordu. Ne kadar Yenidoğan için ne kadar temiz içerikli olursa olsun bence ıslak mendilden kaynaklanıyor. Pişik önceliyi olarak mustela, pişik kremi olarak da sudocrem❤️