Kızlar saçıma daha yeni keratin yaptırdım 3 6 ay arası kalıcı düzlük olandan. Kuaför düzleştirme işlemi yapmadı 2 kere fön geçti üstünden birde 2 gün sonra gel tekrar fön çekelim dedi de benim içim rahat etmedi ya normal mi böyle fön çekmesi yani düzleştirici yapması gerekmez miydi acaba evde kendim yapsam mı ya bozulur mu