Arkadaşlar kadın dogum doktoruna gitmiştim 14 ay once dogum yaptım daha hiç adet gormedım doktor alttan muayene etti tarlusal verdi ve adet oldum ikinci yada üçüncü günü gel bide hormon tahlili yapalım dedi simdi hormon tahlilini kan ile alıp bakıyo diye biliyorum ama adetliyken alttan muayene yapar mı beni bi utanma bi korku sardı ya 🙈🙈🙈🙈🙈