Hanımlar 2.3 gündür belden asagsuna sancı kramp tarzı birşeyler oluyor saniyelik oluyor bugün iyice belden aşağısı çok baskı var bunu yasiyan varmı 2. Gebeligim ama ilkinde hiç sancım falan olmadı suni sanciyla mecbur dogurduk nasıl birşey bilmiyorum agirlastigimi hissediyorum iyice