13 günlük kızım var. Hastanede ilk günler slikon uç kullandım meme uçlarımı patlattı kanattı hep sonra normal emzirmeyi denedim çok zor tutuyordu yara oldu zaten iki mememde. Sonrasında sarılık geçirdik 1 gün yatışta kaldık değeri çok yüksekti o gün mecburen mamaya başladım kendi sütümüde biberon ile verdim içtiğinden emin olmak için. Sonrasında memeyi tutturamadığım için emzirme danışmanına gittim benimki sadece meme ucunu ağzına alıyor diye böyle acıyormuş canım neyse onuda öğrendim bu sefer eve geldim 1bucuk saat emzirdim toplamda ama memeden ayrılınca ağlayarak aranıyordu sanki hiç emmemiş gibiydi resmen bende sağılmış sütümü verdim biberon ile 60ml ve anında rahatladı doyduğu belli oluyordu yani. O yüzden de dedim herhalde memeyi çekemiyor (aslında çektiğini hissediyorum normalde) çekiyosada gücü yetmiyo belkide dedim sütümü sağıp biberonla verdim sonrasında doyduğundan emin olmak için hemde ml hesabı yapbilmek için. Dün bide bugün memeye almak istedim ama kabul etmiyor sanki anca bi 10 dk emdi sadede. Zaten meme ucumu zor tutuyordu şimdi memeyi reddeder diye çok korkuyorum, silikon uç ile asla dayanamıyorum emzirmeye ruhumu çekiyor gibi geliyor o derece acıyor yoksa silikon uç ile kabul ediyor memeyi.