aybukekumsal Merhabalar biberon ısıtıcı ve sterilizatör kullanan var mı hangi markayı tavsiye edersiniz? Gece bebeğimi biberonla besliyorum ama sütün sıcaklığını doğru ayarlayabildiğimden emin değilim. Bir de biberonları nasıl dezenfekte ediyorsunuz?
birerkekbirkizannesii aybukekumsal sterılizatore gerek yok bence kullanım suresı max 6 ay çünkü 6 aydan sonra gerek kalmıyor çünkü bebek yerlerı yalıyor düşen emzıgı ağzına sokup sokup duruyor bu süreçte kaynatabılırsın iyiki almamışım. Bıberon ısıtıcı kullanmadım bıberon kullanıyoruz ama kettle ısı ayarını gosterdıgı ıcın ıhtıyacım yoktu