ebrrr789 Deletedmom2987 ben 17 Eylül’de 48 bin liraya aldım en son 50 olmuş diyordu eşim bu ay da alacaktı ama bilmiyorum şuan kaç olmuştur almaya gidince öğrenecem inşallah çok yükselmez ya 🤣
Gokturkmom Deletedmom2987 bu arada almak istiyorsan 10gram alma kesinlikle en az 12.5 ya da 15 gram olmalı yoksa bükülüyor
hazelvemeyra Gokturkmom 1 yıldır kullanıyorum 14 tane var hiç bükülme vs olmadı günlük olarak kullanıyorum sürekli bide
Gokturkmom eyikez bana düğünümde hediye gelmişti 10 gram ajda saatin yanına takarım dedim ama çok büküldü ve hoşuma gitmedi o görüntüsü 🥲
2ogullu1anne Kızlar hazır altın konusu açılmışken bir şey sorayım.Benim 12 gram bilekliğim var.Yanına 10 gram ajda almayı düşünmüştüm.Kimi beğeniyor, kimi bükülür diyo.Sizce bileklik mi alayım yoksa bilekliğin yanına ajda mı ?
Seyma_29_ 2ogullu1anne 10 gram ajda çabuk bükülüyor arkadaşımdan biliyorum.Ben en son yaptırdığımda 13 yaptırdım gayette saglamdi
minikmisimben 2ogullu1anne benim hepsi 10 gr ajda. 1 yıldır her gün takıyorum uyurken bile eğilme bile olmadı tırtıklı alt kısımları düz oluklu ajda 1 tane de zikzak var. Ama benim bileğim küçük en küçük boyu alıyorum anca oluyor ondan olabilir 😂
bebekcoli Temizlikperisi Kız bir de kocamın gözü kör olsun diyorsun 😂😂😂😂 şaka bir yana güzel günlerde kullansin alan ve alacak olanlarimiz hanımlar 😂