aylincanekin Kızlar 5 aylık bebeğim var dün sünnet oldu ateşi 38 in üstüne çıktı calpol verdim 37 lerde şimdi başına gelen var mı ne yapmam lazım?
Gokturkmom aylincanekin Başıma gelmedi bence normal değil enfeksiyon falan olabilir belki doktorunuza danışın mutlaka 🥲Çok geçmiş olsun darısı damatlığına olsun
UykuPerisi_ aylincanekin yok hayır sünnet yerine kremini sürüyorduk ateşi 37 buçuk üstüyse calpol verdim o kadar Ama siz yine de dikkatli olun ateşi çok yükselirse gidin mutlaka. Kontrol edin sürekli. İki gün kadar oldu yanlış hatırlamıyorsam bizde