Kızlar oğlum konuşma açısından bu ayı bekledim hazır kış gelmeden halletmek ıstedım bu sene yapamazsak kışında olmaz yine yaza kalır Buda geç olabılır . 3 . Günümüz kaçırmalar sürekli devam her yaptığında değilde bıttıkyen sonra ayy anne dıyor ama gızlıde çişini yaptığını da görüyorum günde kim bilir kaç saat wc de oturup bekliyoruz , ancak benım götürmem gerek aksı taktirde kendısı demıyor bazen gıdıpte yapmadığımız oluyor ben ne yapacağım anlamadım hiç adım atmışızı gibi gelmiyor tutmuyor çünkü hiç bi şekilde , yorumlarınız ve tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim