myprincess1 Ay kızlar bebeğimi emziriyordum kucağımda uyuyordu resmen koltuk sallandı aklım çıktı Avize falan sallandı bayağı Hissettiniz mi Henüz Kandilli rasathanesi geçmemiş büyüklüğü sisteme Evin altı bodrum diye mi bu kadar hissettik bilmiyorum
Balteknem myprincess1 canım ben yatıyordum salandım hafıf hafıf anneme dıyorum ben sallanıyorum yok dıyo sana öyle gelıyor bır sallamaya başladı ama sonra avıze başladı bıttı ama sallama baya oldu
betul97_ myprincess1 Şimdi onu soracaktım deprem oldu sanki diyorum baktım avizede sallanıyor bakıyorum bir şey gözükmüyor. Nerede deprem olmuş anlamadım da ben hafiften sallandım
myprincess1 Ahsensmom_ evet bebeğim de uyuyordu sakin bir şekilde kalktım sonra durunca tekrar oturdum ama uzun sürdü
myprincess1 Balteknem evet evet avize uzun süre sallandı Beynime kan gitmedi resmen bu deprem olayı beni çok ürkütüyor Allah hepimizin ailesini, sevdiklerini korusun
poyrazmom2604 myprincess1 Hayallerhayatolsa teşekkür ederim sürekli deprem oluyor sanıyorum artık psikolojik olarak herşey sallanıyor gibi geliyor gözüme
MyDarlingSon myprincess1 İstanbul Silivri ben hissetmedim ayaktaydım eşim hissetti ama avizeler sallandı
myprincess1 MyDarlingSon ayaktayken hissetmek güç oluyor Ben de bebeğimi emziriyordum öyle hissettim koltukta Kocaeli darıcadayız
mavili_kelebek MyDarlingSon bende Silivri deyim hissettik baya inşallah bir sorun yaşanmaz merkez üstü olan yerde
myprincess1 Dedektifgadget merkezi neresi bilmiyorum ben Kocaeli Darıca da yaşıyorum bayağı hissettik